Přeskočit na obsah
Základní škola
Menu
  • Zápis do 1. ročníku 2025
  • Naše škola
    • Kontakty
    • O naší škole
    • Naše priority
      • Bezpečné prostředí
      • Osobnostně-sociální rozvoj dětí
      • Spolupráce namísto soutěžení
      • Efektivní metody výuky
      • Hodnocení a sebehodnocení žáků
      • Otevřená škola
    • Zaměstnanci školy
    • Školní poradenské pracoviště
      • Členové ŠPP
      • Informace o činnosti školního psychologa
      • Cíle ŠPP
      • Nadaní žáci
    • Školská rada
    • Zájmové kroužky
    • Dokumenty ZŠ
    • Zapojení do projektů
      • Šablony
        • Šablony I
        • Šablony II
        • Šablony III
        • Šablony OP JAK I
      • Digitalizujeme školu
        • Digitalizujeme školu – cíl č. 172
        • Digitalizujeme školu – cíl č. 173
        • Digitalizujeme školu – cíl č. 174
      • Doučování žáků škol
      • MAP Olomouc
      • Rodiče vítáni
      • Vysvědčení jinak
      • CVYK
      • Recyklohraní
      • Ovoce a zelenina do škol
      • Adopce na dálku – Haiti
      • Vánoční hvězda
    • Rozpočet ZŠ
    • GDPR
    • Povinné informace
  • Školní družina
    • O školní družině
    • Dokumenty ŠD
    • Fotogalerie ŠD
  • Cesta školním rokem
    • Slavnostní zahájení školního roku
    • Školní výukový projekt “Motýl”
    • Ekologický projekt
    • Vánoční jarmark
    • Vánoční rozloučení
    • Zimní výprava
    • Den otevřených dveří
    • Vítání jara – Velikonoce
    • Den Země
    • Zápis prvňáčků
    • Exkurze pro 4.-5.ročník
    • Den dětí
    • Škola v přírodě
    • Zahradní slavnost k ukončení školního roku
  • Fotogalerie
  • Pro rodiče
    • Organizace školního roku
    • Rozvrhy tříd
    • Jídelníček
    • Hejného metoda matematiky
    • Comenia script
    • Podpora čtenářství
    • Odkazy na procvičování učiva online
    • Vysvědčení jinak
    • Fond pomoci olomouckým dětem
    • Dotazníky
    • Omluvenky
    • Další informace

Fotogalerie ŠD

  • Fotogalerie ŠD ZŠ Droždín »
  • Školní rok 2024/25 ŠD »
  • Říjen 2024 - Indiánská čelenka
[Spustit prezentaci]
3cbc8822-d672-4c63-9484-1bfdc9be370a
3fd4d2af-a73f-4760-96e1-d58761079d9b
4e26d6ea-9efe-4b61-b094-7b098e399b80
7ecad19b-e655-4fcb-ab16-5d0359eb5cca
c09d5b12-f6b6-4cb5-8139-9819898c8ee5
f5eec26d-ab3a-4e28-aa31-cea1a3a59a11

Aktuality

  • Den dětí
  • Zveřejnění seznamu přijatých žáků do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
  • Den Země v pohybu
  • Ředitelské volno dne 9. května 2025
  • Vítání jara

Archiv aktualit

TOPlist
Copyright © 2019-2020 Základní škola Olomouc Gagarinova
Spravovat Souhlas s cookies
Na tomto webu používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Případný nesouhlas nebo odvolání souhlasu by neměly ovlivnit vlastnosti a funkce tohoto webu.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}